Ceny usług oferowanych przez biuro ustalane są indywidualnie w zależności od:
- formy organizacyjnej i formy opodatkowania
 - rodzaju prowadzonych ewidencji
 - ilości dokumentów księgowych
 - niezbędnych czynności koniecznych do wykonania przez biuro oraz ich złożoności
 - wielkości zatrudnienia
 - indywidualnych wymagań klienta.
 
Orientacyjne minimalne ceny podstawowych usług kształtują się jak poniżej:
- ryczałt od przychodów ewidencjonowanych i podatkowa księga przychodów i rozchodów od 100 zł netto
 - obsługa kadrowo-płacowa od 25 zł/os. netto
 - pomoc w rejestracji działalności gospodarczej - bezpłatnie
 - doradztwo rachunkowe, ekonomiczne i finansowe - w zależności od złożoności problemu i zlecenia
 - pomoc w ściąganiu należności za niezapłacone faktury i rachunki za dostawy i usługi - indywidualne ustalenia - opłata pobierana jest w przypadku skutecznych czynności (od kwoty odzyskanych środków)
 - szkolenia - indywidualne ustalenia w zależności m.in. od tematyki, długości szkolenia, miejsca szkolenia (wyjazdowe, stacjonarne).
 
